Utorok25. jún 2024, meniny má Olívia, Tadeáš, zajtra Adriána

Zrada mala úspech! Maštalíra z pozície hviezdy definitívne vytlačil Ondrík

Milan Ondrík a Klára Issová Zobraziť galériu (4)
Milan Ondrík a Klára Issová (Zdroj: TV Markíza)

TV Markíza dosiahla v pondelok doposiaľ rekordný celodenný trhový podiel. Konkurencii nedal šancu podvečerný seriálový hit Mama na prenájom a večerné spravodajské relácie.

Televízia Markíza v pondelok 5. februára 2024 odštartovala jarnú seriálovú novinku. Dramatický seriál s názvom Zrada bodoval ako víťaz pondelkového večera a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Mimo spravodajstva a športu mu patrí status doposiaľ divácky najúspešnejšieho programu od začiatku roka. V hlavnej, obchodne najdôležitejšej cieľovej skupine 13-55 dosiahla prvá epizóda Zrady rating 9,8 % a trhový podiel 30,3 %. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj mala trojnásobne nižší podiel na trhu, iba 10,0 % v rovnakej cieľovej skupine. Priamy prenos eventu Športovec roka 2023 oslovil na Jednotke RTVS 6,5 % divákov pri obrazovkách.

Zrada mala úspech! Maštalíra
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: TASR/Jakub Kotian)

Výkon Kláry Issovej a Milana Ondríka pritiahol k obrazovkám 589-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v čase vysielania zasiahla novinka 706-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Na konte už má aj pozitívne novinárske recenzie. Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v pondelok v cieľovej skupine 13-55 stal podvečerný seriál Mama na prenájom. Na konto si pripísal rating 7,0 % a trhový podiel 26,7 %, v rebríčku sledovanosti predbehol konkurenčnú šou Bez servítky aj večernú šou Inkognito na TV Joj. Mamu na prenájom videlo 426-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala na 515-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Najsledovanejšími pondelkovými spravodajskými programami sa v cieľovej skupine 13-55 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 8,8 %/share 28,9 %), Počasie (rating 8,8 %/share 29,2 %) a Športové noviny (rating 7,6 %/share 25,4 %). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo prvenstvo medzi spravodajskými programami Televíznym novinám, ktoré videlo 526-tisíc divákov, zasiahli  820-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Zrada mala úspech! Maštalíra
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: USA Network)

Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza 514-tisíc divákom. Detektívny seriál Monk mal rating 2,2 % a share 27,0 % a v CS 13-55 rating 2,6 % a share 29,0 %. Susedské prípady dosiahli rating 2,9 % a share 26,1 % v CS 13-55. Rodinné prípady mali rating 3,9 % a share 24,7 % v CS 13-55 a relácie Prvé Televízne noviny rating 5,3 % a share 28,1 % v CS 13-55 a Reflex rating 4,9 % a share 22,7 % v CS 13-55. Nákupné maniačky  na TV JOJ mali share 10,6 % v CS 13-55 a Riskuj! share 12,1 % v CS 13-55. Teleráno získalo rating 1,3 % a share 29,9 % v CS 13-55. Zámena manželiek mala rating 1,9 % a share 28,1 % v CS 13-55), konkurenčné relácie na TV JOJ Ranné Noviny share 11,7 % v CS 13-55 a Bez servítky share 14,9 % v CS 13-55. Skupiny Markíza Doma, Dajto a Markíza KRIMI v rámci rebríčka TOP 20 menších staníc obsadili 15 priečok. Prvé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Dajto, ktorá zabodovala so seriálom Susedia (rating 2,0 %, share 6,8 % v CS 13-55). Druhú priečku obsadila Jednotka samovrahov (rating 1,9 % a share 7,4 % v CS 13-55). Z ponuky stanice Markíza KRIMI sa v rebríčku sledovanosti najvyššie umiestnili kriminálne seriály NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 1,1 % a share 3,7 % v CS 13-55) a Vraždy v raji (rating 1,0 % a share 5,6 % v CS 13-55). Televízia Doma zaujala kulinárskou reláciou Varte s nami (rating 1,0 % a share 2,9 % v CS 13-55).

 

 

 

Viac o téme: TV MarkízaZradaSledovanosť
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu