Pondelok20. máj 2024, meniny má Bernard, zajtra Zina

Triumfálny markizácky návrat Pána profesora: Kam sa hrabe Rosalinda!

Všetci milujeme pána profesoara Zobraziť galériu (3)
Všetci milujeme pána profesoara (Zdroj: TV Markíza)

Skupina Markíza v pondelok prekonala niekoľkoročné rekordy v dosiahnutom trhovom podiele celodenne aj v komerčne najdôležitejšom prime-time. Ostrý štart jesennej televíznej sezóny v pondelok 4. septembra 2023 potvrdil, že tú najlepšiu televíznu ponuku nájdu diváci na Markíze. Večerné programové menu trhového lídra nedalo konkurencii najmenšiu šancu a ovládlo rebríčky sledovanosti.

Ostrý štart jesennej televíznej sezóny na Markíze nedal konkurencii najmenšiu šancu a ovládol rebríčky sledovanosti. Skupina Markíza zároveň včera prekonala niekoľkoročné rekordy v rámci dosiahnutého trhového podielu celodenne aj v komerčne najdôležitejšom prime-time. Najsledovanejším pondelkovým programom v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa stala úvodná epizóda 5. série diváckeho hitu Pán profesor s ratingom 8,4 % a trhovým podielom 30,1 %. Seriál Hranica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dosiahol podiel na trhu 13,1 %, film Tancovať ďalej zaznamenal na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 5,5 %. Cieľová skupina mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov zabezpečila Markíze pri vysielaní seriálu Pán profesor podiel na trhu až 60,0 %. Celkovo ho videlo 352-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v čase vysielania až 527-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Triumfálny markizácky návrat Pána
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Maríza)

15. sezóna dlhoročne obľúbenej reality šou Farma bola v cieľovej skupine 12-54 jednotkou na trhu s ratingom 4,4 % a trhovým podielom 26,9 %. Konkurenčná TV Joj zaznamenala so zábavnou šou Inkognito trhový podiel iba 13,8 %. Prvú epizódu Farmy s novým konceptom súboja troch generácií videlo 233-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Markíza uviedla premiéru 2. série rodinného seriálu Mama na prenájom. V komerčnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 4,4 % a trhový podiel 24,9 %. Skupina mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov zabezpečila Markíze podiel na trhu až 41,3 %. Farmu videlo 284-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Mamu na prenájom 371-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Triumfálny markizácky návrat Pána
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Najsledovanejším pondelkovým programom sa stalo Počasie so 423-tisíc divákmi. V cieľovej skupine 12-54 dosiahlo rating 6,6 % a trhový podiel 26,0 %, Televízne noviny mali rating 6,6 %, share 30,5 % v CS 12-54 a Športové noviny rating 6,2 %share 23,0 % v CS 12-54. Vo vysielani televízie Dajto obsadili prvé miesto Susedia (rating 1,6 %, share 6,5 % v CS 12-54). Ďalšie priečky obsadil Zabijakov osobný strážca (rating 1,4 %, share 6,4 % v CS 12-54) a legendárny sitkom M*A*S*H (rating 1,2 %, share 8,3 % v CS 12-54 a rating 1,2 %, share 7,0 % v CS 12-54). Akčný film 22 výstrelov zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel až 16,5 %.

Telenovela Rosalinda si na TV Doma pripísala podiely na trhu 6,9 % a 8,3 % v cieľovej skupine 12-54. Darilo sa aj seriálom Chicago Fire (rating 1,0 %, share 5,7 % v CS 12-54)  a V hre je láska (rating 1,0 %, share 4,6 % v CS 12-54). Skupina Markíza dosiahla trhový podiel 38,5 %, ktorý naposledy pokorila v septembri 2016. V komerčne najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00 zaznamenala ešte vyšší trhový podiel 39,2 %, ktorý je najlepší od októbra 2016.

Viac o téme: Pán profesor
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu