Pondelok20. máj 2024, meniny má Bernard, zajtra Zina

Jojka opäť boduje: V nedeľu bola lídrom šou Česko-Slovensko má talent

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: JOJ)

BRATISLAVA - Talentová šou televízie JOJ v nedeľu zaujala vyše 700-tisíc divákov. Česko Slovensko má talent bol so svojou treťou premiérovou epizódou najsledovanejším nespravodajským programom v hlavnom vysielacom čase, v ktorom s náskokom prekonal konkurenčnú ponuku.

JOJ Group uzavrela uplynulý týždeň ako trhový líder, keď si v nedeľu 17. septembra vyslúžila prvenstvo v prime time s 10,8 % sledovanosťou a 27,7 % podielom v rámci univerzálneho publika. Z nedeľnej programovej ponuky slovenských televízií si najviac divákov nedalo ujsť šou Česko Slovensko má talent. V obchodnej cieľovej skupine divákov bola najsledovanejším nespravodajským programom celého dňa a v rámci univerzálneho publika TOP nespravodajským programom večera.

Jojka opäť boduje: V
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV JOJ)

Talent včera videlo až 705-tisíc divákov starších ako 12 rokov s 8,4 % sledovanosťou a 22,4 % podielom. V mladšom publiku si celodňové nespravodajské prvenstvo pripísal so 6,5 % sledovanosťou a nadpriemerným podielom na trhu 23,6 %. Najsilnejšou cieľovou skupinou najsledovanejšej šou na trhu boli včera diváčky v CS 45-54 so sledovanosťou až 10,6 % a podielom 24,2 %. Z mužských cieľoviek bolo najviac divákov v komerčne atraktívnom veku 35 až 44 rokov so 10,0 % sledovanosťou a podielom až 29,3 %.

Viac o téme: Česko-Slovensko má talent
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu