Pondelok22. apríl 2024, meniny má Slavomír, zajtra Vojtech

Dunaj nominovaný na Slnko v sieti: Sága stále priťahuje divákov

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: TV Markíza)

Dunaj, k vašim službám sa vo štvrtok dostal na čelo rebríčka sledovanosti spolu s Mamou na prenájom. Medzi spravodajskými programami v oboch hlavných cieľových skupinách dominovali Televízne noviny, Počasie a Športové noviny.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší diváckemu úspechu. Inak to nebolo ani vo štvrtok 29. februára 2024, keď sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a porazil konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj. Včerajšia dvanásta premiérová epizóda 5. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13 – 55 zvíťazila s vynikajúcim ratingom 9,0 % a trhovým podielom 29,1 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj mal v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 13,7 %. Zábavnú šou Hit roka na Jednotke RTVS si zvolilo 8,2 % zo všetkých divákov pri obrazovkách. Rodinná sága nominovaná na ocenenie Slnko v sieti v kategórií Najlepší televízny film/miniséria/seriál pritiahla k obrazovkám 539-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V čase vysielania zasiahol Dunaj až 651-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Dunaj nominovaný na Slnko
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Silnými jednotkami na trhu boli české kriminálne seriály Policie Modrava (rating 4,3 %, share 23,7 % v CS 13 – 55) a Špecialisti (rating 1,8 %, share 21,1 % v CS 13-55). Relácia Na hrane dosiahla share 13,9 % v CS 13 – 55), seriály Súkromné očko share 3,7 % v CS 13 – 55) a Myšlienky vraha share 5,0 % v CS 13 – 55) na obrazovkách TV Joj. Druhým najsledovanejším nespravodajským programom na trhu sa vo štvrtok stala Mama na prenájom s ratingom 6,3 % a trhovým podielom 27,5 % v cieľovej skupine 13 – 55. Včerajšiu epizódu videlo 395-tisíc divákov starších ako 12 rokov, aspoň na tri minúty si ju zaplo 482-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Medzi spravodajskými programami v oboch hlavných cieľových skupinách dominovali večerné spravodajské relácie TV Markíza – Televízne noviny (rating 8,4 %, share 29,8 %), Počasie (rating 7,8 %, share 25,9 %) aj Športové noviny (rating 5,7 %, share 20,2 %). Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si vo štvrtok nedalo ujsť 487-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a stala sa najsledovanejším spravodajským programom štvrtka. 

Soňa Norisová
Zobraziť galériu (3)
Soňa Norisová  (Zdroj: radiotv.cz)

Teleráno dosiahlo rating 1,7 % a share 36,7 % v CS 13 – 55, nasledujúca kuchárska reality šou Na nože rating 2,2 %, share 38,7 % v CS 13 – 55). Predstihli konkurenčné relácie Ranné Noviny (share 12,7 % v CS 13 – 55) a Bez servítky (share 8,7 % v CS 13 – 55) na TV Joj. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 36,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 35,7 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne s vynikajúcim trhovým podielom 25,9 %, dominovala aj v prime-time 19:00-23:00 (share 25,8 %).

 

 

Viac o téme: DunajMarkízaSledovanosťMama na prenájom
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu