Štvrtok16. máj 2024, meniny má Svetozár, zajtra Gizela

Markíza hlási: Dunaj a Mama na prenájom úspešní ako vždy, zabodoval aj Monk

Mama na prenájom Zobraziť galériu (3)
Mama na prenájom (Zdroj: TV Markíza)

Silnou jednotkou na trhu bol aj večerný český krimiseriál Policie Modrava, popoludní výrazne zabodoval Monk. Medzi spravodajskými programami si najlepšie počínalo Počasie a Televízne noviny.

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší diváckemu úspechu. Vo štvrtok 14. marca 2024 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal  najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Včerajšia šestnásta premiérová epizóda 5. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zvíťazila s ratingom 8,2 % a trhovým podielom 26,8 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine získal podiel na trhu iba 14,6 %. Zábavnú šou Hit roka na Jednotke RTVS si zvolilo  6,4 % zo všetkých divákov pri obrazovkách. Dunaj pritiahol k obrazovkám 516-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v čase vysielania zasiahol 652-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bol český kriminálny seriál Policie Modrava so slovenskou herečkou Soňou Norisovou v hlavnej úlohe. Včerajšia epizóda zaznamenala v čase vysielania rating 3,6 % a trhový podiel 19,9 % v cieľovej skupine 13-55. Politická talkšou Na hrane dosiahla na obrazovkách TV Joj share 6,4 % v CS 13-55 a seriál Súkromné očko share 2,2 % v CS 13-55.

Markíza hlási: Dunaj a
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Druhým najsledovanejším nespravodajským programom na trhu sa vo štvrtok stala Mama na prenájom, ktorá si pripísala rating 6,3 % a trhový podiel 27,9 % v cieľovej skupine 13-55. Včerajšiu epizódu videlo 398-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom aspoň na tri minúty si ju zaplo 507-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Konkurenčná šou Bez servítky  získala share 17,8 % v CS 13-55. Medzi spravodajskými programami si v komerčnej cieľovej skupine 13-55 najlepšie počínali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Počasie (rating 7,4 %, share 25,8 %) a Televízne noviny (rating 6,7 %, share 24,5 %). Informácie o počasí sprostredkovala Markíza včera 440-tisíc divákom. Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra videlo 428-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a zasiahla až 721-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Teleráno dosiahlo rating 1,5 % a share 28,2 % v CS 13-55, konkurenčná relácia Ranné Noviny  na TV Joj share 12,4 % v CS 13-55.

Markíza hlási: Dunaj a
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: USA Network)

Popoludní na obrazovkách TV Markíza výrazne zabodovala dvojitá dávka obľúbeného detektívneho seriálu Monk (rating 2,6 %, share 30,4 % a rating 2,4 %, share 26,8 % v CS 13-55). Silnými jednotkami na trhu boli Prvé Televízne noviny (rating 4,5 %, share 29,7 % v CS 13-55) a nasledujúci magazín Reflex (rating 4,6 %, share 26,3 % v CS 13-55). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,3 %). Aj TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 23,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 22,7 %).

 

Viac o téme: DunajMonkPočasieMama na prenájom
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu