Nedeľa19. máj 2024, meniny má Gertrúda, zajtra Bernard

Kuchárska reality šou TV Markíza Na nože divákom zjavne chutí

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: TV Markíza)

Zabodovali aj nasledujúca reality šou Utajený šéf, podvečerný seriálový hit Mama na prenájom. Večerné spravodajské relácie, ranná šou Teleráno a obľúbený detektívny seriál Monk mali tiež vysokú sledovanosť.

Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám v problémoch, opäť potvrdila sstatus diváckeho hitu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa úspešný formát v stredu 27. marca 2024 stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 si šiesta tohtoročná premiérová epizóda Na nože pripísala rating 8,6 % a druhý najvyšší trhový podiel 31,9 % v rámci aktuálnej tretej série. Seriál Vytoč môjho agenta na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaznamenala podiel na trhu 10,5 %. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy na Lérinských ostrovoch zaznamenal na Jednotke RTVS podiel na trhu 6,4 %. Na nože obzvlášť zabodovalo v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 65,0 %. Premiérovú časť o reštaurácii California pub v Ružomberku videlo 431-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je túto jar doposiaľ druhý najvyšší počet. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 618-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Kuchárska reality šou TV
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Silnou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca obľúbená reality šou Utajený šéf, ktorá si v cieľovej skupine 13-55 pripísala rating 3,9 % a trhový podiel 24,4 %. Najsledovanejšími stredajšími spravodajskými programami sa stali večerné relácie TV Markíza – Počasie (rating 6,3 %, share 22,0 % v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 6,3 %, share 23,6 % v CS 13-55). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ boli úspešnejšie Televízne noviny so 430-tisíc divákmi. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta včera zasiahol dokonca až 712-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Nasledujúce aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze celkovo 416-tisíc divákov. Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 5,2 % a trhový podiel 24,6 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj dosiahla share 18,8 % v CS 13-55. Mamu na prenájom včera videlo 352-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a aspoň na tri minúty si ju zaplo 443-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Kuchárska reality šou TV
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Teleráno malo rating 1,6 % a share 30,4 % v CS 13-55, konkurenčná relácia Ranné Noviny na TV Joj mala share 12,8 % v CS 13-55. Popoludní na obrazovkách TV Markíza zabodovala dvojitá dávka obľúbeného detektívneho seriálu Monk (rating 1,9 %, share 29,2 % a rating 2,4 %, share 29,5 % v CS 13-55). Silnými jednotkami na trhu boli Prvé Televízne noviny (rating 4,0 %, share 28,0 % v CS 13-55) a nasledujúci magazín Reflex (rating 3,8 %, share 24,2 % v CS 13-55). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 36,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,1 %). Aj TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 24,8 %) a rovnako tiež v prime-time 19:00-23:00 (share 25,5 %

Viac o téme: TV MarkízaNa nožeSledeovanosť
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu