Štvrtok9. máj 2024, meniny má Roland, zajtra Viktória

Kuchárska šou Na nože si odšmykla ďalší kus z koláča sledovanosti

Na nože Zobraziť galériu (3)
Na nože (Zdroj: TV Markíza)

Včerajšiu epizódu si pozrelo doposiaľ najviac divákov v rámci tretej série, zaznamenala vysoký rating. Zaujala aj reality šou Utajený šéf, seriál Mama na prenájom či večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny.

V kuchárskej reality šou Na nože podáva renomovaný šéfkuchár Martin Novák pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch. Jej sledovanosť rastie každou odvysielanou epizódou. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 sa formát v stredu 6. marca 2024 stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a zaznamenal doposiaľ najlepšie výsledky. V tejto komerčnej cieľovej skupine si tretia tohtoročná premiérová epizóda Na nože pripísala ddruhý najvyšší rating 9,0 % a tretí najlepší trhový podiel 31,0 % od vlaňajšieho štartu formátu 6. marca 2023. Konkurenčná nemecká komédia Fakjú, pán profesor 3 na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dosiahla podiel na trhu iba 8,6 %. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy v Sables-d´Olonne zaznamenal na Jednotke RTVS podiel na trhu 9,2 %. Na nože obzvlášť zabodovalo v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 53,3 %. Premiérovú časť o Mestskej pivárni Humenné videlo 429-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 607-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Kuchárska šou Na nože
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Silnou jednotkou na trhu bola reality šou Utajený šéf, ktorá si v cieľovej skupine 13-55 pripísala rating 4,3 % a trhový podiel 26,1 %. Najsledovanejšími stredajšími spravodajskými programami sa stali večerné relácie TV Markíza – Počasie (rating 8,0 %, share 26,9 % v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 7,6 %, share 27,1 % v CS 13-55). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo Počasiu celkové stredajšie prvenstvo, keď ho videlo 467-tisíc divákov a celkovo 463-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov. Dosah mal až na 732-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal ďalší výborný rating 6,6 % a trhový podiel 27,7 %, v rebríčku sledovanosti tak so značným odstupom predbehol konkurenčnú šou Bez servítky (share 19,2 % v CS 13-55) na TV Joj.

Kuchárska šou Na nože
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Mamu na prenájom si včera pozrelo 407-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala na 506-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Teleráno dosiahlo rating 1,4 % a share 30,8 % v CS 13-55 aj s nasledujúcou Zámenou manželiek (rating 2,2 %, share 36,3 % v CS 13-55),  konkurenčné relácie Ranné Noviny mali share 12,6 % v CS 13-55 a Bez servítky share 9,9 % v CS 13-55) na TV Joj. Čelo rebríčka patrilo v stredu televízii Dajto vďaka seriálu Susedia (rating 1,3 %, share 4,6 % v CS 13-55). Markíza KRIMI bodovala s obľúbeným kriminálnym seriálom NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 0,9 %, share 3,2 % a rating 1,2 %, share 3,9 % v CS 13-55). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 35,1 %). TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 25,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 26,8 %).

 

 

Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu