Štvrtok16. máj 2024, meniny má Svetozár, zajtra Gizela

Na nože s prezidentským duelom? Vyhrala kuchárska šou!

(Zdroj: TV Markíza)

V stredu zabodovala aj nasledujúca reality šou Utajený šéf. Vysokú sledovanosť dosiahli večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny, a tiež ranná šou Teleráno.

Kuchárska reality šou Na nože, kde renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, potvrdila svoju silu aj v mimoriadne vypätom konkurenčnom nastavení. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 sa celosvetovo úspešný formát v stredu 3. apríla 2024 stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc aj v porovnaní s posledným prezidentským duelom Ivana Korčoka a Petra Pellegriniho na Jednotke RTVS. V tejto komerčnej cieľovej skupine si siedma  epizóda Na nože pripísala rating 8,1 % a trhový podiel 25,5 %. Špeciálna relácia Voľby prezidenta 2024 – diskusia zaznamenala na Jednotke RTVS v rovnakej cieľovej skupine nižší podiel na trhu 21,1 % a seriál Vytoč môjho agenta skončil na TV Joj s trhovým podielom 8,4 %. Premiérovú časť o vegetariánskej reštaurácii VEG v Poprade videlo 407-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania malo Na nože dosah až na 615-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Silnou jednotkou na trhu bola reality šou Utajený šéf, ktorá si v cieľovej skupine 13-55 pripísala rating 3,6 % a trhový podiel 21,0 %.  Konkurenčná TV Joj so seriálom Tomáš a Diana  dosiahla share 6,5 % v CS 13-55 a zábavná šou Sedem share 7,9 % v CS 13-55. Najsledovanejšími stredajšími spravodajskými programami sa stali večerné relácie TV Markíza – Počasie (rating 7,1 %, share 24,7 % v CS 13-55 a Televízne noviny (rating 6,7 %, share 24,9 % v CS 13-55). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ boli úspešnejšie Televízne noviny, keď si ich nedalo ujsť 428-tisíc divákov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta včera zasiahol 719-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Informácie o počasí sledovalo na Markíze celkovo 418-tisíc divákov.

Ranné vysielanie ovládlo úspešné Teleráno (rating 1,3 %, share 28,1 % v CS 13-55) a nasledujúca Zámena manželiek (rating 1,6 %, share 29,1 % v CS 13-55), bez problémov si tak poradili s konkurenčnými reláciami Ranné Noviny (share 13,3 % v CS 13-55) a Bez servítky (share 9,5 % v CS 13-55) na TV Joj. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 31,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,2 %). TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 19,8 %) a rovnako tiež v prime-time 19:00-23:00 (share 22,5 %).

 

 

Viac o téme: TV MarkízaSledovanosťNa nože
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu