Utorok30. apríl 2024, meniny má Anastázia, zajtra

Utorok na Markíze patril Dunaju, k vašim službám a Mame na prenájom

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: TV Markíza)

Silnými jednotkami na trhu boli aj večerné české kriminálne seriály Policie Modrava a Špecialisti, zo spravodajských programov najviac zabodovali Televízne noviny a Počasie.

Romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší diváckemu úspechu. V utorok 16. apríla 2024 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal  najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Včerajšia tretia premiérová epizóda 6. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenala rating 8,7 % a podiel na trhu 26,2 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj mal podiel na trhu 14,9 % v komerčnej cieľovej skupine. Český kriminálny seriál Oktopus zaznamenal na Jednotke RTVS podiely na trhu 4,8 % a 7,8 %. Dunaj v utorok obzvlášť oslovil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 52,1 %. Seriál videlo 544-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla dokonca až 646-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Utorok na Markíze patril
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Silnými jednotkami na trhu boli aj české kriminálne seriály Policie Modrava (rating 4,1 %, share 21,3 % v CS 13-55) a Špecialisti (rating 1,9 %, share 20,6 % v CS 13-55). Konkurenčná TV Joj so seriálmi 9-1-1 získala share 8,4 % v CS 13-55) a 9-1-1: Texas share 8,8 % v CS 13-55, Jednotka RTVS zaznamenala so seriálom Miesto zločinu Ostrava share 7,3 % v CS 13-55. Druhým najsledovanejším nespravodajským programom utorka sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal seriál Mama na prenájom, ktorý si pripísal rating 5,9 % a trhový podiel 26,6 % v cieľovej skupine 13-55. Videlo ho 397-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah na 490-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V oboch hlavných cieľových skupinách v rebríčku sledovanosti predstihol konkurenčnú šou Bez servítky (share 18,3 % v CS 13-55) aj večerný seriál Nemocnica.

Utorok na Markíze patril
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami dňa sa v utorok v komerčnej cieľovej skupine 13-55 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza - Televízne noviny (rating 7,0 %, share 25,7 % v CS 13-55) a Počasie (rating 7,0 %, share 24,3 %). Noviny videlo 450-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, dosah mali na 737-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Aktuálne informácie o počasí včera Markíza sprostredkovala 473-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov. Teleráno dpsiahlo rating 1,3 %, share 29,3 % v CS 13-55 a nasledujúca Zámena manželiek mala rating 2,5 %, share 38,5 % v CS 13-55. Ranné Noviny na TV Joj dosiahli share 5,7 % v CS 13-55 a Bez servítky share 6,3 % v CS 13-55. Mama na prenájom dosiahla rating 2,1 %, share 32,8 % v CS 13-55 a Rodinné prípady rating 2,0 %, share 27,8 % v CS 13-55. Popoludní zabodoval seriál Mentalista (rating 1,8 %, share 25,1 % a rating 2,0 %, share 25,0 % v CS 13-55. Silnými jednotkami na trhu boli aj Prvé Televízne noviny (rating 4,0 %, share 24,2 % v CS 13-55) a  magazín Reflex (rating 4,2 %, share 23,6 % v CS 13-55). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v utorok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 trhovým lídrom celodenne (share 34,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,4 %). Aj TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 24,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 23,0 %).

 

Viac o téme: TV MarkízaSledovanosť
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu