Streda1. máj 2024, dnes je Sviatok práce,

Kuchárska reality šou Na nože divákom chutí: Prepísala všetky doterajšie rekordy

Zobraziť galériu (4)
(Zdroj: TV Markíza)

Zabodovali aj nasledujúca reality šou Utajený šéf, podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, či večerné spravodajské relácie Televízne noviny, Počasie a Športové noviny.

Kuchárska reality šou Na nože, kde šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, si neustále získava nových divákov. V oboch hlavných cieľových skupinách sa formát v stredu 17. apríla 2024 stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a zaznamenal doposiaľ najvyšší rating aj trhový podiel.V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 si deviata tohtoročná premiérová epizóda aktuálnej 3. série Na nože pripísala rekordný rating 10,1 % a rovnako aj najlepší trhový podiel 35,4 % od vlaňajšieho štartu formátu 8. februára 2023. Opäť tak výrazne porazila seriál Vytoč môjho agenta, ktorý na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal viac než päťnásobne nižší podiel na trhu iba 6,6 %. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy v Kermadecu si na Jednotke RTVS zvolilo 9,1 % z divákov pri televíznych obrazovkách.

Kuchárska reality šou Na
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: TV Markíza)

Premiérovú časť o prevádzke Penzion & Řízkárna Veranda vo Frýdku-Místku, vôbec prvej reštaurácii, ktorej Martin Novák vyrazil na pomoc až do susednej Českej republiky, videlo rovných 500-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ absolútne najvyšší počet. V čase vysielania malo Na nože dosah na 674-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).Silnou jednotkou na trhu bola aj reality šou Utajený šéf, ktorá si v cieľovej skupine 13-55 pripísala rating 3,8 % a trhový podiel 21,0 %. Konkurenčná TV Joj s ďalšou epizódou seriálu Vytoč môjho agenta dosiahla share 7,8 % v CS 13-55 a so zábavnou šou Sedem (share 10,1 % v CS 13-55). Detektívny film Vražda na útese dosiahol na Jednotke RTVS podiel na trhu 7,0 % v cieľovej skupine 13-55. Najsledovanejšími stredajšími spravodajskými programami sa stali večerné relácie TV Markíza – Počasie (rating 7,1 %, share 26,5 % v CS 13-55), Televízne noviny (rating 6,8 % / share 27,0 % v CS 13-55) a Športové noviny (rating 6,2 %, share 22,5 % v CS 13-55). Aktuálne informácie o počasí včera Markíza sprostredkovala 443-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov. Noviny videlo 422-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mal až na 740-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 5,8 % a trhový podiel 28,2 %, konkurenčná šou Bez servítky mala share 17,4 % v CS 13-55 na TV Joj.

Kuchárska reality šou Na
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: TV Markíza)

Mamu na prenájom včera videlo rovných 375-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 477-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Teleráno dosiahlo rating 1,5 %, share 31,2 % v CS 13-55 a Zámena manželiek rating 2,1 %, share 35,9 % v CS 13-55, konkurenčné relácie TV Joj Ranné Noviny mali share 5,7 % v CS 13-55 a Bez servítky share 6,3 % v CS 13-55 na TV Joj. Víťazné dopoludňajšie ťaženie Markízy pokračovalo aj s reprízami seriálových hitov Mama na prenájom (rating 2,1 %, share 31,8 % v CS 13-55) a Dunaj, k vašim službám (rating 2,1 %, share 28,2 % v CS 13-55). Silnými jednotkami na trhu boli aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 3,8 %, share 26,4 % v CS 13-55) a nasledujúci magazín Reflex (rating 3,3 % / share 20,4 % v CS 13-55).

Kuchárska reality šou Na
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: TV Markíza)

Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc v stredu obsadil seriál Susedia (rating 1,6 %, share 6,2 % v CS 13-55) na obrazovkách televízie Dajto. Z ponuky stanice Markíza KRIMI sa najvyššie umiestnil kriminálny seriál NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 1,1 % / share 3,9 % v CS 13-55). Najviac divákov televízie Doma videlo rozbiehajúci sa turecký romantický seriál Keď kvitne láska, včerajšie dve premiérové epizódy boli obzvlášť úspešné v rámci cieľovej skupiny mladých žien vo veku od 13 do 34 rokov s priemerným podielom na trhu 8,3 %. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 35,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,7 %), kde dorovnala svoj tretí najlepší tohtoročný výkon. Aj TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 24,4 %) a s tretím najvyšším tohtoročným podielom na trhu v prime-time 19:00-23:00 (share 27,9 %).

 

Viac o téme: SledovanosťNa nože
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu