Piatok10. máj 2024, meniny má Viktória, zajtra Blažena

Kuchárska reality šou Na nože valcuje: Štvornásobný rozdiel oproti konkurencii

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: TV Markíza)

Na nože bola lepšia ako konkurenčný seriál Vytoč môjho agenta s takmer štvornásobným rozdielom. Zabodovala aj reality šou Utajený šéf, seriál Mama na prenájom aj večerné spravodajské relácie.

Kuchárska reality šou Na nože, kde renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, opäť potvrdila status diváckeho hitu. V oboch hlavných cieľových skupinách sa formát v stredu 10. apríla 2024 stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 si ôsma tohtoročná premiérová epizóda Na nože pripísala rating 8,2 % a trhový podiel 29,7 %. Seriál Vytoč môjho agenta na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal štvornásobne nižší podiel na trhu, iba 7,8 %. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy v Blois zaznamenal na Jednotke RTVS podiel na trhu 6,8 %. Na nože obzvlášť zabodovalo v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 53,6 %. Časť o reštaurácii Pekidors v obci Michal na Ostrove, z ktorej rozhnevaný Martin Novák vôbec prvý raz predčasne odišiel a neudelil jej ani záverečné hodnotenie, videlo 444-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je túto jar doposiaľ druhý najvyšší počet. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 619-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Kuchárska reality šou Na
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Silnou jednotkou na trhu bola reality šou Utajený šéf, ktorá si v cieľovej skupine 13-55 pripísala skvelý rating 3,0 % a trhový podiel 19,4 %. Seriál konkurenčnej TV Joj Tomáš a Diana dosiahol share 7,2 % v CS 13-55 a zábavná šou Sedem share 7,6 % v CS 13-55. Najsledovanejšími stredajšími spravodajskými programami sa stali večerné relácie TV Markíza – Počasie (rating 6,5 %, share 23,0 % v CS 13-55) a Televízne noviny (rating 6,3 %, share 23,8 % v CS 13-55). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ boli úspešnejšie Televízne noviny, keď si ich nedalo ujsť 417-tisíc divákov. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta včera zasiahol 724-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Nasledujúce aktuálne informácie o počasí sledovalo na Markíze 403-tisíc divákov. Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stal seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 4,2 % a trhový podiel 21,1 %, v rebríčku sledovanosti predbehol konkurenčnú šou Bez servítky na TV Joj. Mamu na prenájom včera videlo 321-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a aspoň na tri minúty si ju zaplo 424-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Kuchárska reality šou Na
Zobraziť galériu (3)

Ranné vysielanie ovládlo Teleráno (rating 1,4 % / share 29,0 % v CS 13-55), konkurenčná relácia Ranné Noviny na TV Joj dosiahla share 14,6 % v CS 13-55. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,8 %). Aj TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 21,5 %) a rovnako tiež v prime-time 19:00-23:00 (share 23,8 %).

 

Viac o téme: TV MarkízaSledovanosťNa nože
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu