Streda26. jún 2024, meniny má Adriána, zajtra Ladislav, Ladislava

Strhujúce zápasy na TV Markíza a Dajto: UEFA EURO 2024 v plnom prúde!

(Zdroj: TV MArkíza)

Skupina Markíza v piatok so stanicami Markíza, Doma, Dajto a Markíza KRIMI zaznamenala doposiaľ druhý najvyšší tohtoročný podiel na trhu 39,6 % v najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00.

Televízie Markíza a Dajto majú za sebou prvé tri dni vysielania atraktívnych zápasov z futbalových majstrovstiev Európy - UEFA EURO 2024. Strhujúce súboje špičkových európskych mužstiev prilákali k obrazovkám státisíce divákov a zároveň obsadili najvyššie priečky v rebríčkoch sledovanosti. Otvárací zápas UEFA EURO 2024 medzi reprezentáciami Nemecka a Škótska priniesla v piatok 14. júna 2024 od 20:20 hod. naživo TV Markíza. Prvý polčas tohto duelu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 dosiahol rating 6,7 % a trhový podiel 27,5 %. Nasledujúci 2. polčas si udržal takmer všetkých divákov s ratingom 6,3 % a ešte vyšším podielom na trhu 29,3 %.

V širšej cieľovej skupine 12+ si 1. polčas pozrelo celkovo 378-tisíc divákov s dosahom až na 617-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), 2. polčas sledovalo 316-tisíc divákov a zasiahol 466-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Mimo futbalu si v piatok najviac divákov pozrelo večerné Televízne noviny, ktoré priniesli exkluzívny rozlúčkový rozhovor moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s prezidentkou Zuzanou Čaputovou. V cieľovej skupine 13-55 zaznamenali rating 4,3 % a trhový podiel 27,6 %. Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si pozrelo 317-tisíc divákov starších ako 12 rokov, aspoň na tri minúty ju sledovalo až 518-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Piatkový podvečer tradične patril úspešnému rodinnému seriálu Mama na prenájom, ktorý si pripísal rating 3,7 % a trhový podiel 26,4 % v cieľovej skupine 13-55. Ďalšiu zaujímavú epizódu si vychutnalo celkovo 284-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahla až 360-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Celkovo až 16 z 20 priečok v rebríčku sledovanosti menších staníc obsadili v piatok programy z ponuky tematických televízií skupiny Markíza. Najvyššie sa umiestnil klasický triler Smrtiaca epidémia (rating 1,7 %,  share 7,3 % v CS 13-55) na Dajto a obľúbený český kriminálny seriál Špecialisti (rating 1,4 %,  share 6,3 % a rating 1,2 %,  share 4,7 % v CS 13-55) na Markíza KRIMI. Skupina Markíza v piatok so stanicami Markíza, Doma, Dajto a Markíza KRIMI zaznamenala doposiaľ druhý najvyšší tohtoročný podiel na trhu 39,6 % v najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00. V sobotu 15. júna 2024 sa najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 13-55 stal 2. polčas večerného zápasu Taliansko - Albánsko, ktorý na obrazovkách TV Markíza dosiahol rating 5,2 % a podiel na trhu 24,1 %. Menšie stanice skupiny Markíza získali v sobotu dokonca až 17 miest v rebríčku TOP 20 najsledovanejších programov. Najviac zabodoval 2. polčas podvečerného zápasu Španielsko - Chorvátsko, ktorý na Dajto dosiahol rating 3,1 % a trhový podiel 18,2 % v cieľovej skupine 13-55. Predchádzajúci 1. polčas zaznamenal rating 2,4 % a ešte lepší podiel na trhu 19,8 %.

Zatiaľ najsledovanejším v cieľovej skupine 13-55 sa stal 1. polčas večerného zápasu Srbsko - Anglicko, ktorý TV Markíza priniesla v priamom prenose v nedeľu 16. júna 2024. Pripísal si totiž doposiaľ najvyšší rating 6,9 % a dosiahol trhový podiel 21,8 %. Nasledujúci 2. polčas zaznamenal  rating 6,1 % a podiel na trhu 26,5 %. Prvú polovicu tohto atraktívneho stretnutia si v cieľovej skupine 12+ pozrelo 356-tisíc divákov so zásahom až na 577-tisíc divákov (AvRch v CS 12+) a druhú polovicu sledovalo 343-tisíc divákov s dosahom na 535-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V tejto univerzálnej cieľovej skupine si na TV Markíza ešte lepšie počínal 2. polčas popoludňajšieho duelu Poľsko - Holandsko, ktorý v nedeľu pritiahol k obrazovkám až 364-tisíc divákov. V cieľovej skupine 13-55 zaznamenal rating 6,9 % a trhový podiel 36,4 %. Zabodoval aj 1. polčas zápasu, ktorý dosiahol rating 5,2 % a trhový podiel 27,0 %. Na vrchole nedeľného rebríčka sledovanosti menších staníc trónila televízia Dajto s 2. polčasom podvečerného zápasu Slovinsko - Dánsko, ktorý v cieľovej skupine 13-55 jasne zvíťazil s ratingom a 3,7 % a podielom na trhu 15,2 %.

Viac o téme: TV MarkízaDajtoSledovanosťUEFA EURO 2024
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu