Nedeľa16. jún 2024, meniny má Bianka, Blanka, zajtra Adolf

TV Markíza opäť boduje: Seriály Pán profesor a Mama na prenájom ROZDRVILI konkurenciu

Úspešný seriál Pán profesor Zobraziť galériu (4)
Úspešný seriál Pán profesor (Zdroj: TV Markíza)

BRATISLAVA - Silnou jednotkou na trhu bola v pondelok aj večerná reality šou Farma. Celkovo najsledovanejším programom dňa sa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny.

Najobľúbenejší slovenský Pán profesor si opäť podmanil diváčky a divákov televízie Markíza. V pondelok 9. októbra 2023 porazil konkurenciu a v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Premiérová epizóda s názvom Hanblivka dosiahla v tejto komerčnej cieľovej skupine doposiaľ druhý najvyšší jesenný rating 8,0 % a druhý najlepší trhový podiel 27,7 %. Medzitýždenne si seriál z hľadiska ratingu polepšil o 1,2 percentuálneho bodu a trhový podiel mu narástol až o 3,9 percentuálneho bodu. Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj zaostal s podielom na trhu len 11,4 % a film Vidiecky kabaret na Jednotke RTVS zaznamenal trhový podiel 6,8 %.

TV Markíza opäť boduje:
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: TV Markíza)

Pán profesor si získal najmä cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 40,2 %. Seriál s Tomášom Maštalírom, Gabrielou Marcinkovou a Romanom Luknárom v hlavných úlohách pritiahol k obrazovkám TV Markíza 371-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania Pán profesor zasiahol 525-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Jednotkou na trhu bola aj nasledujúca reality šou Farma (rating 4,5 %/share 24,4 % v CS 12-54), ktorá zatlačila do úzadia konkurenčnú zábavnú šou Inkognito (share 11,7 % v CS 12-54) na TV Joj.

Zuzana Čaputová a Vladimír Voštinár
Zobraziť galériu (4)
Zuzana Čaputová a Vladimír Voštinár  (Zdroj: TV JOJ)

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším nespravodajským programom pondelka stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Včerajšiu epizódu videlo 378-tisíc divákov, aspoň na tri minúty si ju zaplo 512-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala Mama na prenájom jesenný rating 6,0 % a trhový podiel 25,2 %. Cieľová skupina mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov zabezpečila Markíze podiel na trhu 45,4 %. Seriál porazil konkurenčnú šou Bez servítky (share 21,4 % v CS 12-54) aj večerný seriál Hranica na TV Joj. Najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla najvyšší pondelkový rating 8,4 % a podiel na trhu 29,6 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa sledovalo 520-tisíc divákov, v čase vysielania 837-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

TV Markíza opäť boduje:
Zobraziť galériu (4)
 (Zdroj: TV Markíza)

Tretie miesto v cieľovej skupine 12-54 obsadila večerná relácia Počasie, ktorá si pripísala rating 7,5 % a podiel na trhu 25,6 %. Videlo ju 477-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, relácii patrila druhá priečka v pondelkovom rebríčku sledovanosti. Na obrazovkách televízie Doma vyvrcholila telenovela Rosalinda trhovými podielmi 7,9 % a 6,2 % v cieľovej skupine 12-54.  Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 33,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,6 %).

 

 

Viac o téme: DiváciTV MarkízaSeriálySledovanosčť
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu