Piatok17. máj 2024, meniny má Gizela, zajtra Viola

Lež na pláži: Najlepší spôsob, ako utiecť na Jadran pred mafiánskym bossom

(Zdroj: PrimaPLUS)

Ďalšia seriálová novinka z Česka nás zavedie na jadranské pobrežie. Od 1. apríla prichádza aj na slovenské obrazovky na kanáli Prima PLUS, nový svieži, vtipný, romanticko-komediálny seriál zo slnkom zaliateho pobrežia pod názvom Lež na pláži.

Gabriel, Štepán a Hynek, traja mladí ajťáci z Prahy sú na úteku pred všemocným mafiánskym bossom. Musia rýchlo zmiznúť z krajiny. Vezmú si teda starú dodávku a utekajú za hranice. Po hodinách jazdy nájdu azyl v hoteli na chorvátskom pobreží, kde sa ubytujú pod falošnými menami. V hoteli totiž práve čakajú príchod troch barmanov. To sa Hynkovi, Gabrielovi a Štepánovi hodí, prevezmú si ich identitu a zostanú na noc. Ráno majú v pláne zase pokračovať, lenže v hoteli pracujú tri zaujímavé české dievčatá - Jarmila, Adéla a Hanka. A tie za malé zdržanie určite stoja. Osem epizód seriálu v réžii Vojtěcha Moravca predstaví na obrazovkách aj viaceré nové neopozerané herecké talenty. Popri nich však diváci uvidia aj Sandru Novákovú, Martina Trnavského či Miroslava Etzlera. V úlohe Gabriela sa predstavuje Daniel Kadlec, v úlohe Štepána Filip Červenka a ako Hynek herec Radek Melša.

Lež na pláži: Najlepší
 (Zdroj: PrimaPLUS)

„Dostal som ponuku, či mám čas na nakrúcanie v Chorvátsku. Toho som síce veľa nemal, ale dohovorili sme sa v divadle a vyšlo to. Musel som absolvovať osemnásť letov pre predstavenie v Prahe. Lietal som tam a späť, bol to celkom zážitok aj stres, či to všetko stihnem,“ približuje natáčanie seriálu Lež na pláži Radek Melša, ktorého diváci kanálu Prima PLUS poznajú už zo seriálu 1. misie. „Natáčali sme mimo sezóny. Reštaurácie pre turistov boli zatvorené, takže sme sa spájali s miestnymi. Chodili sme do ich klubov, ktoré navštevovali už iba oni. S ostrovom sme sa stmeľovali. Bývalo sa v hoteli, kde sa aj točilo, človek bol často zatvorený na jednom mieste. Keď ste však na balkóne, učíte sa texty, pozeráte na more a dávate sa ovievať tým slaným vánkom, tak vám naozaj vôbec nič neprekáža... A najdojemnejšia scéna? Počkajte si, kým sa Hynek bude lúčiť s Jarmilou, to bolo silné,“ dodáva herec.

Lež na pláži: Najlepší
 (Zdroj: PrimaPLUS)

Dôvodom, pre ktorý chlapci zotrvajú v hoteli dlhšie, bola napríklad dcéra majiteľa hotela Adéla (Josefína Prachařová), delegátka cestovnej kancelárie Jarmila (Rozálie Prachařová) a animátorka Hanka (Sofie Höppnerová). „Produkcia nás videla v predstavení Vina vína, v ktorom hráme s Rózou a Sofiou. Dostali sme pozvánku na konkurz a o chvíľu sme už boli na ceste do Chorvátska. Zbalila som si kufor a vydala sa na dvojmesačné natáčanie. Mala som aj tú výhodu, že som sa vracala do Prahy, takže som si dobalila ešte ďalší kufor. Zažila som extrémnu zmenu režimu a tiež mi chýbalo to, že niekam prídete električkou, metrom… Natáčanie som trávila so sestrou, takže tá ma strážila. Vždy som mala päť zmeškaných hovorov od mamičky a ségra to našťastie zachraňovala a mame volala,“ zaspomínala si Josefína Prachařová. Prvú epizódu seriálu Lež na pláži uvidia diváci na kanáli Prima PLUS už v pondelok, 1. apríla o 21.35 h. V repríze bude potom seriál vysielaný vždy v utorok o 19.00 h