Nedeľa19. máj 2024, meniny má Gertrúda, zajtra Bernard

Nielen Zrada, aj dráma: Seriál jasným víťazom pondelkového večera na Markíze

Zobraziť galériu (3)
(Zdroj: TV Markíza)

Výrazne zabodovali aj večerné spravodajské relácie TV Markíza. Podvečer nedal konkurencii šancu rodinný seriálový hit Mama na prenájom.

Podmanivý dramatický seriál Zrada v pondelok 15. apríla 2024 na obrazovkách televízie Markíza aj so svojou záverečnou desiatou premiérovou epizódou potvrdil divácky úspech. V oboch hlavných cieľových skupinách sa v čase po 20:30 hod. stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenal rating 8,1 % aj trhový podiel 27,6 %. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj mala podiel na trhu 11,7 % v rovnakej cieľovej skupine. Historický film Prvý vo vesmíre oslovil na Jednotke RTVS 8,2 % divákov pri obrazovkách. Herecký koncert Kláry Issovej a Milana Ondríka vo včerajšej finálovej časti Zrady videlo 498-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo o najsledovanejší pondelkový program. Prekvapivé vyvrcholenie seriálu, ktorý desať pondelkových večerov kraľoval rebríčkom sledovanosti, malo dosah až na 607-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Nielen Zrada, aj dráma:
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom. Na konto si v cieľovej skupine 13-55 pripísal rating 5,1 % a trhový podiel 24,1 %, predbehol tým konkurenčnú šou Bez servítky (share 19,0 % v CS 13-55) aj večernú zábavnú reláciu Inkognito na TV Joj. Mamu na prenájom v úvode tohto týždňa videlo 354-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a dosah mala až na 445-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Najsledovanejším programom na trhu bola v pondelok v komerčnej cieľovej skupine 13-55 večerná spravodajská relácia Počasie, ktorá si pripísala rating 8,3 % a trhový podiel 30,0 %. Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala 490-tisíc divákom starších ako 12 rokov. Tretie a štvrté miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti patrilo v cieľovej skupine 13-55 ďalším večerným spravodajským reláciám Televízne noviny (rating 7,7 %, share 29,7 %) a Športové noviny (rating 6,9 %, share 24,2 %). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta na obrazovkách trhového lídra uprednostnilo 465-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mali Televízne noviny až na 758-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Nielen Zrada, aj dráma:
Zobraziť galériu (3)
 (Zdroj: TV Markíza)

Výrazne zabodovali aj dlhoročne najobľúbenejšia ranná šou Teleráno (rating 1,3 %, share 27,2 % v CS 13-55), nasledujúca reality šou Zámena manželiek (rating 1,6 %, share 30,8 % v CS 13-55), poludňajšie Televízne noviny 12 (rating 1,5 %, share 26,2 % v CS 13-55) či obľúbený kriminálny seriál Mentalista (rating 1,5 %, share 25,7 % a rating 1,7 %, share 24,9 % v CS 13-55). V rebríčku sledovanosti menších staníc sa v pondelok najvyššie umiestnil komediálny seriál Susedia (rating 1,5 %, share 5,7 % v CS 13-55) na obrazovkách televízie Dajto a obľúbený kriminálny seriál NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (rating 1,4 %, share 4,7 % v CS 13-55) na Markíza KRIMI. Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,9 %). Aj TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 22,9 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 24,8 %).

 

Viac o téme: TV MarkízaZradaSledovanosť
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu