Štvrtok16. máj 2024, meniny má Svetozár, zajtra Gizela

Najúspešnejšie médiá podľa národného prieskumu

Zobraziť galériu (2)
(Zdroj: TV Markíza)

Televízia Markíza, Rádio Expres, denník Nový Čas, týždenník Plus 7 dní, dvojtýždenník TV Max a mesačníky Emma a Doma v záhrade patrili v druhom a treťom kvartáli 2023 medzi najpreferovanejšie slovenské médiá.

Televízia Markíza, Rádio Expres, denník Nový Čas, týždenník Plus 7 dní, dvojtýždenník TV Max a mesačníky Emma a Doma v záhrade patrili v druhom a treťom kvartáli 2023 medzi najpreferovanejšie slovenské médiá. Vyplýva to z výsledkov národného prieskumu spotreby, médií a životného štýlu Market & Media & Lifestyle - TGI. Zber dát sa uskutočnil od 3. apríla do 17. septembra na vzorke 4122 respondentov. Informovala o tom Linda Kleinertová zo spoločnosti Median SK. Webové stránky, v dnešnej spoločnosti také populárne prieskum úplne obišiel!
      Celková čítanosť celoštátnych denníkov dosiahla hodnotu 26 percent opýtaných pri metodike "čítal posledné vydanie". Za posledných 14 dní denníky čítalo 49 percent opýtaných. Prvú pozíciu si udržal Nový Čas s 11 percentami. Nasledujú denníky Plus jeden deň, Pravda a Sme (päť percent). Denníky Šport a Hospodárske noviny majú štvorpercentný podiel, Denník N mal čítanosť tri percentá.Posledné vydanie týždenníka si aspoň prelistovalo 28 percent opýtaných. Najčítanejší bol týždenník Plus 7 dní (šesť percent). Týždenníky Život, Nový Čas pre ženy, Báječná žena a Eurotelevízia mali trojpercentnú čítanosť. Dve percentá si prečítali Rytmus života a Slovenku.
      

Najúspešnejšie médiá podľa národného
Zobraziť galériu (2)
 (Zdroj: Instagram Slovenka)

Čítanosť pri dvojtýždenníkoch predstavuje 11 percent vo veku od 14 do 79 rokov. Najčítanejší bol TV Max päť percent, Relax s tromi percentami, Tele plus s dvoma percentami a dvojtýždenníky Žena a život a 100+1 s jedným percentom. Celková čítanosť mesačníkov bola v sledovanom období na úrovni 41 percent. Najviac (päť percent) mali časopisy Emma a Doma v záhrade. Štvorpercentnú čítanosť mal Evita magazín, Záhradkár, Muscle & fitnes, Zdravie a Sme Ženy. Celková počúvanosť rádií v parametri "počúval včera" predstavovala 52 percent populácie. Prvú pozíciu si udržalo Rádio Expres so 16 percentami, nasleduje Rádio Slovensko (14 percent) a Fun rádio (desať percent). Rádio Európa 2 a Rádio Vlna dosiahli počúvanosť osem percent, Rádio Melody šesť percent. Siedmou najpočúvanejšou stanicou bolo Rádio Regina (päť percent).
      Celková počúvanosť rádií v parametri "počúval posledný týždeň" dosiahla hodnotu 90 percent. Prvé miesto obsadilo opäť Rádio Expres (38 percent), nasledujú Rádio Slovensko a Fun rádio (zhodne 26 percent). Dvadsať percent počúvalo aspoň raz týždenne Rádio Vlna a Rádio Európa 2, nasleduje Rádio Melody (15 percent). Sedmičku uzatvára opäť Rádio Regina s desiatimi percentami.
      Sumárna sledovanosť všetkých televízií bola 75 percent, čo predstavuje viac ako 3,3 milióna divákov. Najsledovanejšou bola TV Markíza s 32 percentami, druhá TV Joj zaznamenala 25 percent a tretia verejnoprávna Jednotka RTVS dosiahla 23-percentnú sledovanosť. Rovnaké poradie predstavuje aj trhový podiel - TV Markíza (27 percent), TV Joj a Jednotka RTVS (17 percent).
 

Viac o téme: DenníkyMédiáTV Markíza
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu