Štvrtok20. jún 2024, meniny má Valéria, zajtra Alojz

Dunaj, k vašim službám: Ako vždy víťaz štvrtkovej televíznej sledovanosti

Zobraziť galériu (2)
(Zdroj: TV Markíza)

Silnými jednotkami na trhu boli aj večerné české kriminálne seriály Policie Modrava a Špecialisti, zabodovali tiež večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny.

Dobový seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší diváckemu úspechu. Vo štvrtok 30. mája 2024 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a porazil konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj. Včerajšia pätnásta premiérová epizóda aktuálnej 6. série Dunaja v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 zvíťazila s ratingom 8,8 % a trhovým podielom 29,7 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu 15,1 %. Nemecký romantický seriál Ordinácia s výhľadom na more si na Jednotke RTVS zvolilo 5,1 % zo všetkých divákov pri obrazovkách. Rodinná sága Dunaj, k vašim službám pritiahla k obrazovkám 541-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v čase vysielania zasiahla 661-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Silnými jednotkami na trhu boli aj české kriminálne seriály Policie Modrava (rating 4,7 %, share 26,0 % v CS 13-55) a Špecialisti (rating 2,0 %, share 20,5 % v CS 13-55). Konkurenčná TV Joj dosiahla so seriálmi 9-1-1 share 7,5 % v CS 13-55, 9-1-1: Texas share 8,2 % v CS 13-55 a Myšlienky vraha share 5,9 % v CS 13-55.

Dunaj, k vašim službám:
Zobraziť galériu (2)
 (Zdroj: TV Markíza)

Štvrtkový podvečer tradične patril úspešnému rodinnému seriálu Mama na prenájom, ktorý si pripísal rating 4,6 % a trhový podiel 24,5 % v cieľovej skupine 13-55. Včerajšiu epizódu videlo 322-tisíc divákov starších ako 12 rokov, aspoň na tri minúty si ju zaplo 417-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami dňa sa vo štvrtok v komerčnej cieľovej skupine 13-55 stali večerné relácie TV Markíza - Počasie (rating 6,9 %, share 27,2 %) a Televízne noviny (rating 6,7 %, share 29,2 % v CS 13-55). Aktuálne informácie o počasí sprostredkovala Markíza včera 431-tisíc divákom. Hlavnú spravodajskú reláciu trhového lídra si nedalo ujsť 401-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a zasiahla dokonca až 672-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13-55 silným trhovým lídrom celodenne (share 34,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 37,3 %). Aj TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 24,0 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 26,3 %).

 

Viac o téme: DunajMarkízaPolicie ModravaK vašim službám
Nahlásiť chybu

Súvisiace články

Odporúčame

Mohlo by vás zaujímať

Predpredaj.sk - Tu sa rodia zážitky

Celý program

Vo svete IT

Článkov: 9

Ďalšie zo Zoznamu